Promocja i reklama to ważne elementy handlu. Ma to sens w przypadku produktów, które muszą być stale w umysłach ludzi. Na przykład, można kupić nowy samochód co pięć lat, ale żywność jest czymś, czego potrzebujemy każdego dnia. Gdyby nie było reklamy, nie wiedzielibyśmy, jaka żywność jest dostępna i jakie są jej ceny.
Promocja jest najbardziej podstawową formą reklamy. To jest, gdy reklamodawcy wydają pieniądze, aby uświadomić klientom ich produktu lub usługi. Na przykład, będą one kupić reklamy w gazetach i czasopismach, lub będą one zatrudniać ludzi (zwanych promotorów), aby przejść do sklepów lub restauracji i spróbować przekonać ludzi, że produkt jest lepszy. Promotorzy ci są często ubrani jak piosenkarze lub konferansjerzy, którzy mogą zwrócić na siebie uwagę. Mogą nawet rozdawać darmowe próbki produktu.
Reklama jest nieco inna niż promocja, ponieważ zwykle odnosi się do reklam w radiu, telewizji, na billboardach i w Internecie. Reklamy te próbują stworzyć obraz w umysłach klientów, dzięki czemu będą oni myśleć o produkcie, gdy będą go potrzebować. Jeśli osoba widzi reklamę Coli w telewizji, może pamiętać, że Cola ma kofeinę i pomyśleć o jej zakupie, gdy będzie potrzebować napoju z kofeiną w późniejszym okresie dnia.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Wejdź na: teamowi.pl