Często dostajemy pytania o to, jak działa reklama pocztowa, więc chcieliśmy podzielić się naszą perspektywą. Wiemy, że trudno jest zmierzyć wartość mailingu, jeśli jesteś przyzwyczajony do możliwości śledzenia każdego kliknięcia na stronie internetowej. Uważamy jednak, że w marketingu cyfrowym nie da się śledzić wszystkiego – myślimy o tym podobnie jak o tym, że nie da się mierzyć sprzedaży bezpośredniej bez posiadania placówki handlowej.
W przypadku direct mail, wskaźnik odpowiedzi jest 12 razy wyższy niż w przypadku emaila i jest to jeden z najlepszych sposobów na dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. Co więcej, ludzie, którzy zdecydują się na wysyłkę, są 4 razy bardziej skłonni do zakupu niż ci, którzy tego nie zrobią. Dodatkowo, posłuchaj tego: jeśli masz stronę internetową, ale nie ma na niej sposobu, aby klienci mogli się z Tobą skontaktować (brak numeru telefonu, brak formularza), strona ta może tracić nawet 2 miliony dolarów rocznie w potencjalnej sprzedaży! Dlatego właśnie uważamy, że direct mail jest tak ważny i skuteczny.
Więcej na: bastille.pl