
Bez względu na to, jak zdecydujesz się podejść do swojej edukacji, istnieje wiele zmiennych do rozważenia. Co chcesz zrobić ze swoim stopniem? Gdzie chcesz pracować? Jaki rodzaj wynagrodzenia chciałbyś mieć?
To ostatnie jest szczególnie podstępnym pytaniem, ponieważ jest to pytanie, na które często nie wiemy, jak odpowiedzieć bez pomocy. Kiedy na studiach rozważałam wszystkie swoje opcje, pomyślałam: “Chcę pracować w marketingu! Ale jak to naprawdę wygląda?”. Wyszukałem w Google “opisy stanowisk pracy w marketingu” i znalazłem się na tej samej stronie, co wszyscy inni studenci, którzy szukali odpowiedzi. Jasne, kilka pierwszych linków mówiło o takich rzeczach jak “Marketing Manager” czy “Advertising Executive”, ale te stanowiska wyglądały tak różnie od siebie i od stanowisk, które już znałem z praktyk. Nie były one w ogóle pomocne.
W rezultacie, może być trudno wiedzieć, co tak naprawdę będziesz robił na co dzień w wybranej przez siebie dziedzinie – zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz szukać pracy. Również potencjalnym pracodawcom trudno jest skutecznie zatrudniać, jeśli nie wiedzą, jakie doświadczenie mają kandydaci i gdzie leżą ich umiejętności.
Więcej na: gadges.pl