Jesteśmy nabywcami i sprzedawcami mediów. Kupujemy powierzchnię reklamową dla naszych klientów, a my sprzedajemy powierzchnię reklamową dla naszych partnerów. I, w wyniku bycia w środku procesu, widzimy obie strony stołu, że tak powiem.
Strona zakupu mediów jest dość prosta: masz ustalony budżet do wydania na pewien rodzaj reklamy, która pojawi się w określonej publikacji. Jeśli kupujesz reklamy online, masz klienta docelowego, który chcesz osiągnąć z kampanii reklamowej, i musisz wiedzieć, jakie rodzaje witryn zazwyczaj odwiedzają, o jakiej porze dnia idą tam, jak często idą tam, itp. To samo dotyczy reklamy drukowanej lub innego rodzaju reklamy (radio, telewizja).
W przeważającej części, jeśli robisz swoją pracę domową i rozmawiać z grupy docelowej przed rozpoczęciem kampanii, to ten krok będzie łatwe. To może wydawać się przytłaczające na początku – gdzie zacząć? Jakie strony wybrać? Jak je wybrać? Kim są moi konkurenci? I tak dalej, ale wystarczy jedna osoba, która pomoże Ci przejść przez ten proces. Możesz zapytać przyjaciół, którzy pracują w branży (tak – możesz im zaufać), lub zatrudnić agencję reklamową, która specjalizuje się w reklamie.
Dowiedz się więcej na medialis.pl